Online strategie

Alle projecten beginnen met een strategie. Want als je niet weet waar je naartoe moet, kom je ook nergens. Klinkt best logisch toch? Vooral in de digitale wereld is het makkelijk om te verdwalen, daarom zien wij het belang in van een goede strategie. We doen er niet ingewikkeld over. We houden korte lijnen, denken snel en doen vooral veel met een online strategie.

Prioriteiten

Een online strategie is een basis voor alle online uitingen. Het laat op een duidelijke manier zien wat alle online activiteiten zijn en welke doelstellingen hierbij horen. De prioriteiten die hiermee worden benadrukt, vormen een goede houvast. De online wereld verandert namelijk continu en een online strategie ondersteunt hierin als een rode draad. Zonder een online strategie improviseer je uit de losse pols. En improviseren kost veel tijd en wellicht geld. Om doelgericht te kunnen werken, is een online strategie de uitkomst. Het helpt bedrijven en ondernemers snel en efficiënt doelen te behalen.

The Pack en een online strategie

Ieder bedrijf is uniek en heeft andere doelstellingen. Logisch, anders zouden we allemaal hetzelfde zijn en dezelfde route bewandelen. Dat zou een beetje saai zijn. Ons team creëert altijd een online strategie die passend is en net dat beetje extra geeft. Inhoudelijk is ieder project anders, maar qua stappen altijd hetzelfde.

1- Kennismaken

Kort samengevat willen we eigenlijk alles van je weten. Oke, je lievelingskleur doet er niet toe, maar we willen wel weten wie je bent en welke uitdagingen je ziet.

2- Doelen

We gaan met je zitten om te kijken wat je precies wil bereiken en hoe we dit kunnen bereiken. We bepalen de aanpak, de bijbehorende kanalen en blijven iedere stap meten. Wil je de beste website ooit? Dan bouwen we die voor je. Challenge accepted.

3- Concept

Als we de doelen hebben opgeschreven, gaan we de weg naar succes bepalen. Hiervoor gaan we jouw doelgroep leren kennen. Jou kennen we nu wel, tijd voor de doelgroep. Zij zijn de reden van jouw bestaan en voor hen moeten wij immers iets maken. Aan de hand van deze kennis maken we een concept.

4- Product

Nu is het tijd om concreet te worden. We bepalen welke stappen we gaan zetten en wanneer we die moeten zetten. Het concept wordt een product waar we beide blij van worden. Dit alles bij elkaar leidt tot een strategie. Aan de hand van goed gesproken woorden en designs laten we die strategie tot leven komen.